ZOBOWIĄZANIA AUTORYZOWANYCH PARTNERÓW RENAULT

zobowiazania 769x175

Zobowiązania te mają zastosowanie w całej sieci autoryzowanych Partnerow Renault w odniesieniu do wszystkich samochodów marki Renault.

1- Odpowiemy na Państwa zapytania internetowe najpóźniej następnego dnia roboczego

Partnerzy RENAULT uczestniczący w programie pracują od poniedziałku do piątku.

Autoryzowani Partnerzy RENAULT zobowiązują się udzielić odpowiedzi na Państwa konkretne pytanie następnego dnia roboczego.

Wysłanie wiadomości do lokalnego Partnera Renault jest możliwe z sekcji „Znajdź dealera" lub „Kontakt".

2- Gwarantujemy jazdę próbną wybranym modelem z naszej gamy

Autoryzowani Partnerzy Renault gwarantują Państwu odbycie jazdy próbnej wybranym modelem samochodu z naszej gamy.

Termin jazdy próbnej będzie zależał od dostępności wybranego przez Państwa modelu.

Lista samochodów osobowych przeznaczonych do jazd próbnych:

Twingo, Thalia, Clio, Clio Grandtour, Kangoo, Megane, Megane Coupe, Megane Grandtour, Fluence, Scenic, Grand Scenic, Laguna, Laguna Coupe, Laguna Grandtour, Latitude, Koleos, Espace, Trafic.

Lista samochodów użytkowych przeznaczonych do jazd próbnych:
Kangoo Express, Trafic Furgon, Master Furgon

3- Poinformujemy o postępach w dostawie Państwa samochodu od chwili zamówienia aż do jego odbioru

Autoryzowani Partnerzy Renault zobowiązują się do poinformowania Klienta o :

• dacie przewidywanej dostawy auta w momencie złożenia zamówienia
• ewentualnych zmianach terminu dostawy samochodu
• gotowości do wydania samochodu na 3 dni przed planowanym terminem.

4- Na zakupione części i naprawy, zrealizowane w naszych Autoryzowanych Serwisach, udzielamy gwarancji

Autoryzowani Partnerzy Renault zobowiązują się do udzielenia rocznej gwarancji na części zamienne oraz robociznę, na każdą naprawę wykonaną w ich warsztatach.

5- Zlecone w Serwisie usługi wykonamy w ustalonym czasie i za uzgodnioną cenę

Autoryzowani Partnerzy Renault zobowiązują się do wykonania zleconej w Serwisie usługi w ustalonym czasie i za uzgodnioną cenę.

W przypadku gdy nie dotrzymano uzgodnionego terminu:
W przypadku napraw dodatkowych (o ile istnieje taka konieczność), po uzgodnieniu z Klientem, ustalany jest nowy termin wykonania naprawy.

W przypadku gdy uzgodniona cena nie została zachowana:
Autoryzowani Partnerzy Renault zobowiązują się pokryć koszty napraw wykonanych bez Państwa zgody (patrz następne zobowiązanie).

6- Pokryjemy koszty napraw wykonanych bez Państwa zgody

Odnośnikiem do tego zobowiązania jest kosztorys ustalony z Klientem w momencie oddania samochodu do naprawy. W przypadku napraw dodatkowych, po uzgodnieniu z Klientem, ustalana jest nowa cena.
 
W wypadku gdy uzgodniona cena nie została zachowana:
Autoryzowani Partnerzy Renault zobowiązują się pokryć koszty napraw wykonanych bez Państwa zgody.

7- Stałym Klientom oferujemy specjalne, uprzywilejowane warunki zakupu produktów i usług, które znajdziecie Państwo na stronie www.mojerenault.pl

Jeżeli jesteście Państwo naszymi Klientami, Autoryzowani Partnerzy Renault zobowiązują się do zaoferowania Wam uprzywilejowanych warunków zakupu produktów i usług, które znajdziecie na stronie www.mojerenault.pl
 

W celu zapoznania się z tymi ofertami prosimy zarejestrować się na www.mojerenault.pl

8- Na czas przeglądu zapewniamy samochód zastępczy po preferencyjnych cenach

Na czas przeglądu samochodu, Autoryzowani Partnerzy Renault zobowiązują się do zapewnienia samochodu zastępczego po preferencyjnych cenach.